از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

بوسه ای زان دهن تنگ بده یا بفروش...

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


سخن عکس:


اگرچه لذت بخشش هزار چندین است
ولی برای بوسه فقط انتقام شیرین است

ولی الله بی منظور

______________________عاشقانه ها______________________


در ِ گوشی:


ماه، بیرون زده رؤیت بکند رویت را
نسترن وا شده تا حس بکند بویت را

ساز زن ها همه از دست تو بیچاره شدند
نزن آنقدر به هم جفت النگویت را

می شود یک شبه کامل بشود دیوان ام
تـا سحر گاه اگر شانه کنم مویت را

منم آن شیر نگون بخت که در آخر عمر
شده معتاد، دو تا چشم چو آهویت را

در مصاف من بیچاره عزیزم بشکاف
لا اقل ارتش پیوند دو ابرویت را

کاش سرما بخورم دکتر من نسخه کند
عسل از کنج لب و ترشیِ لیمویت را


نظــم اشعار مرا باد بـه هم می ریزد
تو اگر باز کنی گیره ی گیسویت را


کنعان محمدی


______________________عاشقانه ها______________________


تک بیت:


بوعلی سینا هم این لب را اگر بوسیده بود
جای " قانون " و " شفا " ، دیوانِ سینا داشتیم

رسول رمضانیان

______________________عاشقانه ها______________________


دوبیتی:


نقش ابروی تو را جای مدل در سر داشت
طاق ها ساخت اگر دولت ساسانی ها
از لب سرخ تو حرفی نزدم می ترسم
زغفران باد کند دست خراسانی ها

جواد منفرد

______________________عاشقانه ها______________________


شکوه نمی کنم ولی:


آنقدر مستی که مویت را شرابی می کنی / باز سهم باد را خانه خرابی می کنی / ماه آن هم روز روشن دیده تا حالا کسی؟ / کوچه را هر صبح با خود آفتابی می کنی / هرچه لبهایت فشرده، یادگیری بهتر است / بوسه را کی بر لبم قفل کتابی می کنی ؟ / سوخت نسلم روسری بردار بس کن تا به کی / دلخوشم با وعده های انقلابی می کنی / من که اهلش نیستم اما تعارف، بد که نیست / کی مرا مهمان آن باغ گلابی می کنی؟


شهراد میدری


______________________عاشقانه ها______________________


ترانه:


آه هستی جز تمنای تو نیست

آه لذت جز تماشای تو نیست


ایرج جنتی عطایی


پیشنهاد آهنگ

آواز پری ها - داریوش اقبالی



دریافت

______________________عاشقانه ها______________________


سپید:


من
لب های تو
پاییز
و تا غروب
انارچینی

سبحان فدایی راد

______________________عاشقانه ها______________________


+ عنوان پست از سعدی

نظرات  (۲)

گاه یک صخره پنهان شده را رد کرده است

گرچه هر بار به یک صخره دیگر خورده..

بوسه ات سرخ ترین میوه فصل است انگار

سیلی موج که بر گونه بندر خورده...

عبدالحسین انصاری

پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم
هر که بد گفت به چشمان تو شکر خورده
چشم تو معدن الماس ولی لبخندت
سینه ترد اناریست که خنجر خورده
غزلی گفته ام از گونه گل نازک تر
من بجز شعر چه گفتم که به تو برخورده...
ممنون قشنگ بودن
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">