از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

هر که دل آرام دید از دلش آرام رفت

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

harke delaram

 

سخن عکس:

 

شال بلند ازبکی از گل به تن داری / زیبای من که چشم های ترکمن داری / شیرین ترین بودای شرق دور می دانم / در کوه های هندوکش هم کوهکن داری / جغرافیای سرنوشت من تصور کن / هر جا که هستی قعر چشمانم وطن داری / باور نخواهی کرد اما ای خدای شعر / تو در سکوتت یک جهان شعر و سخن داری / بیداد کن در سرنوشت من بیاشوبم / کافی ست دیگر این سکوت این خویشتن داری / من آرزوی روزهایی مثل تو دارم / تو عاشق دیوانه ای مانند من داری

 

وحید طلعت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

در گوشی:

 

تو ریختی عسل ناب را به کندوها / به رنگ و بوی تو آغشته اند شب بوها / شبی به دست تو موگیر از سرم وا شد / و روی شانه من ریخت موج گیسوها / تو موی ریخته بر شانه را کنار زدی / و صبح سر زد از لابلای شب بوها / و ساقه ها همه از برگ ها برهنه شدند / و پیش هم که نشستند آلبالوها / تو مثل باد شدی... گردباد... و می پیچید / صدای خنده خلخال ها، النگوها / و دست های تو تالاب انزلی شد و بعد... / رها شدند در آرامش تنت قوها

 

پانته آ صفایی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

حس می کنم رها شده ام در تن بهار

وقتی که دکمه دکمه پیرهنت باز می شود

 

سید جبار عزیزی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دو بیتی:

 

کنار من که قرم می زنی هوا خوب است

پر از پریدنم و چای زخم ها خوب است

تو تکیه کلام منی و شاعر تو

همیشه نام تو را ثبت کرده با خوب است

 

صالح سجادی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

حیف موهای پر کلاغی نیست روسری دور آن قفس بکشد / جز من و تو کسی که اینجا نیست بگُذار آسمان نفس بکشد / اهل سیگار نیستم اما، بگُذار این مسافر خسته / نخ پیراهن تو را گاهی، بعد چای از سر هوس بکشد / و خدا در مدار لب هایت خال را آفرید چون می خواست / مرز دنیای کوچک من را کمتر از دانه عدس بکشد / دهن ِ فکرم از تو آب افتاد مثل لیموی ترش می مانی / کاش نقاشی تو را از نو بار دیگر خدا ملس بکشد / این دغل دوستان که میبینی، عاشقت نیستند، می ترسم / دست این روزگار عاشق کش، گرد شیرینی ات مگس بکشد / ارث ما شاعران که قابل نیست ای رفیقان وصیتم این است / نفس آخر مرا دم مرگ بگُذارید هم نفس بکشد

 

مجید آژ

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه

چی داری که نفساتم آخه یه جورایی درمونه

 

محسن ابراهیم زاده

 

 

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

 

 

دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

مهم نیست

از نظر تو

سربازم یا شاه

من برای بردن تو به دل دنیا می زنم

 

سبحان فدایی راد

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از شیج اجل حضرت سعدی شیرازی

نظرات  (۱)

همه بخشها عاالی.. از سخن عکس گرفته تا در گوشی.. تک بیتی و دوبیتی و ....:)

خوش برگشتین...:-)
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

+ ممنون از نگاهت دوست قدیمی، همیشه لطف داشتی و داری

+ سپاس بیکران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">