از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

سربسته ماند بغض گره خورده در دلم...

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخن عکس:

 

مرا راه گلو ای بغض غم وا می کنی یا نه / برایم چاره ای جز گریه پیدا می کنی یا نه / ببین سوز درونم از خطوط چهره ام پیداست / تو هم در چهره ام غم را تماشا می کنی یا نه / دلم در هر تپش صد بار آواز تو را خواند / نمی دانم تو هم یاد دل ما می کنی یا نه / تو در قلب منی هر جا که هستی هر کجا باشی / ندانم کنج این ویرانه ماوا می کنی یا نه / میان عقل من با عشق تو دعواست روز و شب / تو هم مانند من با خویش دعوا می کنی یا نه

 

احسان تاجی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

درِ گوشی:

 

بغض دردت را به روی شانه هایم گریه کن / دورم از تو صبر کن وقتی می آیم گریه کن / در میان گریه چشمان تو غوغا می شود / ای فدای چشم هایت چشم هایم گریه کن / ابر بی بارانم اما گریه می خواهد دلم / من به جایت بغض کردم تو به جایم گریه کن / شمع خاموشم هزاران شعله در جان منست / روشنم کن بعد بنشین پا به پایم گریه کن / داستانم داستان بی سرانجامی ست حیف / قطره قطره آب خواهم شد برایم گریه کن

 

مهرداد نصرتی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

بغض را انگار تنها شانه می فهمد فقط
شعله های بال را پروانه می فهمد فقط

 

سید محمدحسین حسینی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دوبیتی:

 

پر می شود تمامی قلبم ز بی کسی
همراه بغض این دم آخر بدون تو
یک بار دیگر از تو نوشتم برای تو
یک بار دیگر از شب آخر بدون تو

 

سعید موحدی نیا

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

بغض های کال من شوق رسیدن داشت نه؟ / اشک من دیدن که نه اما شنیدن داشت نه؟ / از همان روزی که آدم دل به حوا داده بود / رقص گندم دانه ها در خوشه چیدن داشت نه؟ / قصر، زندان، قعر چاه، اصلا چه فرقی می کند / ناز یوسف در همه عالم خریدن داشت نه؟ / کاشکی باور کنی تقصیر چشمانم نبود / آن انار گونه ها از دور چیدن داشت نه؟ / راستی یادم نمی آید تو یادت مانده است / نبض من در دست های تو تپیدن داشت نه؟ / مثل تو تنها یکی تنها یکی می آفرید / هر که عاشق بود و قصد آفریدن داشت نه؟

 

 

سید مهدی طباطبایی یاسین

 

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

شب آشیان شب زده چکاوک شکسته پر
رسیده ام به ناکجا مرا به خانه ام ببر
کسی به یاد عشق نیست کسی به فکر ما شدن
از آن تبار خودشکن تو مانده ای و بغض من

 

ایرج جنتی عطایی

 

پیشنهاد آهنگ

مرا به خانه ام ببر - داریوش اقبالی

 
 

 

دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

شعر و بغض و اشک

کفاف رفتنت را نمی دهند

باید سر فرصت

برایت بمیرم

 

مریم قهرمانلو

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از زنده یاد قیصر امین پور (فاتحه)

نظرات  (۱)

بسیار زیبا و دلنشین 
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


سپاس از حضور سبز و نگاه زیباتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">