از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

کنار توست اگر غم را کناری هست و پایانی...

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخن عکس:

 

از آمدنت گیجم و شاد و متحیر
تو فرض بکن برف ببارد عسلویه

کنعان محمدی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

در ِ گوشی:

 

بغلم کن، بغلم شوق رسیدن دارد
بوسه با طعم عسل لذت چیدن دارد

پویا جمشیدی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

صد بوسه به لب آمده کی می رسی از راه
من باغ پر از سیبم و اینجا سبدی نیست

علی کریمیان

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دو بیتی:

 

گذشت فصل زمستان گذشت سردی و سوز

بیا ورق بزن این فصل را بهار منی

بمان که عشق به حال منو تو غبطه خورَد

بمان که یار توام عشق کن که یار منی

 

جویا معروفی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

دست در دست تو یک شب کوچه های لیز را / پا به پایت تپه را، سرتاسر جالیز را / با قطار خاطراتت، روستا را، شهر را / اصفهان را، یزد را، ماسوله را، تبریز را / طالقانی، شرجی مرداد تا عصر جدید / پارک لاله، عصر آبان، بارش یکریز را / عطر نرگس، طول یلدا، یک خیابان خستگی / جیب های خالی اما از خوشی لبریز را / می فشاری دست من را دزدکی، در جیب هات / می نویسی در کفم آن مشق شورانگیز را / طعم خوب عکس های کاغذی در نیمه شب / باز هم وا کرده امشب این کشو از میز را / توی آلبوم بیست سال ِ عاشقی قُل می زند / دوست دارم قُل قُل این دیگ سحرآمیز را

 

پروانه بهزادی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

این احساس

که سر به هواییو گیج

این که میمیری به تدریج

این که در میافتی با یه دنیا

این جنگ عشقه

 

حدیث دهقان

 

پیشنهاد آهنگ

عشقه - علی لهراسبی

 


دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

با ساعت دلم

وقت دقیق آمدن توست

من ایستاده ام

مانند تک درخت سر کوچه

با شاخه هایی از آغوش

با برگ های از بوسه

با ساعت غرورم اما

من ایستاده ام

با شاخه هایی از تابستان

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من

هنگام شعله ور شدن توست

ها...چشم ها را می بندم

ها...گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم

اینک

وقت عبور عطر تن توست

 

محمدعلی بهمنی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از سعدی

نظرات  (۴)

  • معصومه صادقی
  • شعرش قشنگ بود
    اقای لهراسبی قشنگ خوندن
    عشقه این حرفای نصفه و نیمه..,...
    :-)
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید


    خوشحالم که خوشتون اومده...
    سلـام :)

    تبریک میگم بهتون.. بابت گلچین کردن این شعرای زیبا.. :)
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده
    و ممنون از لطفتون...
    مثل اینکه زیادی زدید سوار کایت هستید!استاد سایه زنده هستند و به امید خدا در سلامت و صحت قرار دارند.
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    ابتدا ابیاتی از زنده یاد مشیری انتخاب شده بود اما بعد جایگزین شد و متاسفانه سهوا حذف نشده(اصلاح شد)

    ممنون از توجهتون...
    سلام: همشون قشنگن دوس داشتم:)
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">