از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

رای رای توست خواهی قهر خواهی آشتی...

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخن عکس:

 

بی تو من با همه مردم دنیا قهرم

تو که دنیای منی

با دل من

قهر نباش


محمدرضا طهماسبی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

درِ گوشی:

 

من نمی فهمم تو را یا تو نمی فهمی مرا / عشق من خسته شدم از لاک بی مهری درا / این چه تشویشی ست در جانم که بی تابم مدام / رک بگو افتاده ام از چشم احساست چرا / قهر کردن کار ناجوری ست از بد بدتر است / قلب من با ناله می گوید که دلتنگی خر است / سنگدل بی معرفت بس کن چرا قهری مدام / التماسم را نمی بینی مگر گوشت کر است

 

محمدصادق زمانی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

تحمل کردن قهر تو را یک استکان بس نیست
تسلی دادن این فاجعه میخانه می خواهد

 

سجاد رشیدی پور

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دو بیتی:


ترسم این است نیایی نفسم تنگ شود
نقش رویایی تو هی کم و کم رنگ شود
ترسم این است از این خانه دلت قهر کند
قصه ها کم بشود فاصله فرسنگ شود


علی نیاکویی

 

 

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

پُرِ زخمم و غم قهرِ تو مانند نمک / به گمانم که بمیرم تو بگویی به درک / به هوای تو دلم یکسره، آرام و یواش / می کشد از سر دیوار حیاط تـو سرک / مدتی هست که فهمیده ام آن خنده تو / در خودش داشته مجموعه ای از دوز و کَلک / تا که من دق کنم از غصه برایش هر روز / می کشی سرمه و سرخاب و سفیداب و زَرک / دوستت دارم و با گفتن آن صدها بار / داده ام دست دل سنگ و سیاه تو گــَزک / گفته بودی که شکایت نکنم ... چشم ... دعا: / حافظت دست خدا باد و اَللهُ مَعـَک**

 

جواد مزنگی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

میگم غیر ِ خودش چیزی نمی خوام

همون که زندگیمو زهر کرده

همونی که یه روزی عاشقم بود

الان یه سال ِ  با من قهر کرده

 

پیشنهاد آهنگ

قهر - رستاک

 


دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

سپید:

 

قهر نکن عزیزم

همیشه که عشق

پشت پنجره هامان سوت نمی زند

گاهی هم باد

شکوفه های آلوچه را می لرزاند

دنیا همیشه قشنگ نیست


ویسلاوا شیمبورسکا

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از سعدی

+ ** » معک: همراه تو

نظرات  (۱)

چقدر جالب که تو یه پست همه ی موارد بود:)
اشعار عالی بود.
با وجود این که اصلا شعر سپید دوست ندارم ولی این عالی بود.
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">