از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم...

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

 

سخن عکس:

 

با خنده کاشتی به دل خلق " کاش " ها

با عشوه ریختی نمکی بر " خراش " ها

گیسو به هم بریز و جهانی ز هم بپاش

معشوقه بودن است و " بریز و بپاش " ها

 

حسین زحمتکش

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

درِ گوشی:

 

روی دنیا ببند پنجره را، تا کمی در هوای من باشی/ چون قرار است بعد از این تنها، بانوی شعرهای من باشی/ چند بیتی به یاد تو غمگین، چند بیتی کنار تو لبخند/ عصرها عشق می زند به سرم، تلخ و شیرین چای من باشی/ من بخوانم تو سر تکان بدهی، تو بخوانی دلم تکان بخورد/ آخر شعر از خودم بروم، تو بمانی صدای من باشی/ من پرم از گناه و آدم و سیب، از تو و عاشقانه های نجیب/ نیتت را درست کن این بار، جای شیطان خدای من باشی/ با چه نامی تو را صدا بزنم؟ آی خاتون با شکوه غزل/ عشق هرچند اسم کوچک توست، دوست دارم " شما " ی من باشی/ کاش یک شب به جای زانوی غم، شانه های تو بود در بغلم/ در تب خواب ها و حسرت ها، کاش یک لحظه جای من باشی/ شاید این بغض آخرم باشد، چشم های مرا ندیده بگیر/ فکر دیوانه ای برای خودت، فکر چتری برای من باشی/ بیت آخر همیشه بارانی ست، هر دو باید به خانه برگردیم/ این غزل را مرور کن هر شب، تا کمی در هوای من باشی

 

اصغر معاذی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست

خدا کند که مریضی من دوا نشود

 

سید علی خامنه ای

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

دو بیتی:

 

گرچه گاهی حال من مانند گیسوهای توست

چشمه آرامشم پایین ابروهای توست

خنده کن تا جای خون در من عسل جاری کنی

بهترین محصول ها مخصوص کندوهای توست

 


رضا نیکوکار
 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

عشق یعنی بدون آن که کسی

پی به قانون بین ما ببرد

روی فرزندم اسم کوچک تو

اسم من روی دخترت باشد

 

یسنا فاضلی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

تو انقدر جاذبه داری اتاقت مرکز دنیاست

ببین دیوارم عاشق شد تو حتی سایتم زیباست

 

حامد جلیلی

 

پیشنهاد آهنگ

جاذبه - فریدون آسرایی

 

 

دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

سپید:

 

حواست باشد

موهایت ترتیب فصل ها را به هم نزند

با بهار بازشان کن

با تابستان ببافشان

با پاییز دم اسبی ببند

با زمستان...

اصلا زمستان را حذف کن

سال سه فصلی باشد

بهتر از این است

که موهایت را جمع کنی

 

سبحان فدایی راد

 

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از حافظ

نظرات  (۳)

عاااالی بوددد لایک گنده

عیدتونم مبارک
پاسخ:
سلام دوستم

خوش اومدید

خوشحالم که خوشتون اومده

عید شما هم مبارک...
سلام و سیب و سعادت

چه عاشقانه هایِ‌زیبایی اینجا به یادگار گذاشته اید

لذت بردم
ممنونم از حضورتان در مداد کوچک
پاسخ:
سلام دوستم

خوش اومدید

خوشحالم که خوشتون اومده

خواهش میکنم متقابلا بنده هم از حضورتون ممنونم.
سلام دعوتی 
پاسخ:
سلام دوستم

حتما در اولین فرصت خدمت میرسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">