از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

رفتی و رفت راحت از خاطر آرمیده ام...

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

راست نویس

 

سخنِ عکس:

 

تو می روی

و عشق

که سرش از چمدانت

بیرون مانده

برایم دست تکان می دهد

 

سبحان فدایی راد

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

در ِ گوشی:

 

کردی آهنگ سفر اما پشیمان می شوی

چون به یاد آری پریشانم پریشان می شوی

 

گر به خاطر آوری این اشک جانسوز مرا

آنچه من هستم کنون در عاشقی آن می شوی

 

عزم هجران کرده ای شاید فراموشم کنی

من که می دانم تو هم چون شمع گریان می شوی

 

گر خزان عمر ما را بنگری با رفتنت

همچو ابر نو بهاران اشک ریزان می شوی

 

مرغ باغ عشقی و دور از تو جان خواهم سپرد

آن زمان بی همزبان در این گلستان می شوی

 

معینی کرمانشاهی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

پخته ست روزگار چه آشی برای عشق

او می رود و من پرم از اشک پشت پا

 

فریبرز عرب عامری

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دوبیتی:

 

تهران ِ منهای تو یعنی رشت ِ بی باران

یعنی بگیری از شمالی بوی شالی را

حتی تصور کردنش هم مرد می خواهد

دنیای منهای تو این دنیای خالی را

 

رهام سلطانی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

وقتی نداری طعمه تا آهو بگیری / باید فقط با یاد چشمش خو بگیری / سخت است جای آن کسی که دوست داری / در خلوت خود در بغل زانو بگیری / از حسرتش کارت به جایی می کشد تا / قانع شوی از او دو تار مو بگیری / وقتی که دل دادی چه وصلش، چه فراقش / زشت است آنچه داده ای از او بگیری / از روی تو چه آرزوها در دلم بود / از بخت بد باید که از من رو بگیری

 

علی حیاتبخش

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

آسمان چشم او آیینه ی کیست

آن که چون آیینه با من روبرو بود

درد و نفرین، درد و نفرین بر سفر باد

سرنوشت این جدایی دست او بود

 

زنده یاد استاد پرویز وکیلی

 

پیشنهاد آهنگ

سنگ قبر آرزو - آرتوش

 

 

دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

خاطرات مان دریایی از حسرت

و من

نهنگی که آرامش ساحل را ترجیح می دهد

 

محمد کامرانیان

 

______________________عاشقانه ها______________________


+ عنوان پست از رهی

نظرات  (۱۲)

پست قشنگی بود.
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...
همینکه گاهی وقتا ادما ازبیکاری درمیاره خوبه.
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

بله اینم میشه...
  • معصومه صادقی
  • بیشتر شعرهای در وبتون رو دانلود کردم واقعا قشنگن منتظر اهنگ های جدید و منتخب از شما در وبتون هستم:-)
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده
    این خونه متعلق به خودتونه
    با کمال میل...
    عالی خوشخال میشم سربزنید
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...

    حتما
    در اولین فرصت خدمت می رسیم...
    سلام دوست عزیزم
    مطالب، شعرها و آهنگ عالی و آرامبخش
    ممنون از شما
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده
    سپاس...
  • معصومه صادقی
  • همیشه با نظرات
    ومحبتتون شرمندم میکنین
    سپاس که حوصله میکنین و مطالب من رو میخونین
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خواهش می کنم این حرفا چیه
    استفاده می کنیم از مطالبتون...
    یه پست جدید لطفن!
    :)
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    بزودی...
  • raha !!! روانیه احساس
  • قشنگ بود .... لایک 
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...
  • معصومه صادقی
  • متن جدیدم رو حتما بخونین دوست دارم نظرتون رو بدونم
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    حتـــــما
    در اولین فرصت خدمت می رسیم...
  • معصومه صادقی
  • زیبا بود
    ....:)

    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...
    سلام..همچنین
    مرسی از حضورتون
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خواهش می کنم، همچنین...
    سلام: زیباست

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...

    همچنین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">