از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

بهار آمد گل و نسرین نیاورد...

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخنِ عکس:

 

دریا و کوه و آسمان را نه!

جای خالی تو را تماشا می کنم

 

علیرضا روشن

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

درِ گوشی:

 

آمدی گریه کنی شعر بخوانی بروی / نامه ای خیس به دستم برسانی بروی / در سلام تو خداحافظی ات پیدا بود / قصدت این بود از اول که نمانی بروی / چشم آتش، مژه رگبار، دو ابرو ماشه / باید این گونه نگاهی بچکانی بروی / باشد این جان من، این تو، بکشم، راحت باش / ولی ای کاش که این شعر بخوانی بروی

 

شهراد میدری

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

آغوش وا کن ابر مرا در بغل بگیر

بارانی ام شبیه بهاری که پیش روست

 

مژگان عباسلو

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دوبیتی:

 

خسته ام مثل زنی از شاعری شوهرش

مثل مردی مانده در احقاق حق همسرش

خسته ام، مثلِ... شبیه... خسته ام خسته همین

خسته ای را... خستگی را فرض کن، خسته تَر َش

 

رضا طبیب زاده

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

لب باز می کنند غزل های لال من / کی می شود به نام تو تحویل سال من / مثل هوای شرجی چشم تو در دلم / باران گرفته است و خراب است حال من / من قسمتم کویر ترین جای نقشه است / دریای چشم های شما نیست مال من / شاید فقط برای شکستن مناسب است / شاید فقط برای شکستن سفال من / حافظ به من جواب درستی نمی دهد / از قهوه های تلخ بپرسید فال من / یک دفتر سفید غزل روی میز توست / خط خورده من، تباه شده من، مچاله من / بر گردن تمام غزل هام حلقه است / مثل طناب عشق تو تنها مدال من / بی اتفاق تازه ای امسال هم گذشت / کی می شود به نام تو تحویل سال من
 


پانته آ صفایی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

این عید و نمیخوام من عیدی ندارم این عید واسه من روز عذابه
عیدم مثه هر روز هر روز مثه دیروز من حال دلم خیلی خرابه

پیشنهاد آهنگ
افسردگی - امین حبیبی
 


دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

آنجا بدون من

بهار و خلوت شبانه با ستاره و ماه

اینجا بدون تو

سیگار و هی سیگار و هی سیگار

 

سبحان فدایی راد

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از ه.ا. سایه

نظرات  (۱۱)

" عالم بی خبری طرفه بهشتی بوده ست ؛
حیف و صد حیف که ما دیر خبر دار شدیم … "
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


زندگی یعنی همین
یک حسرت بی انتها....
 عالی بود حالمون عوض شد
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...
دوبیتی آقای طبیب زاده خیلی خوب بود :)
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


خوشحالم که خوشتون اومده...
  • مهســـــــــــــا ...
  • لایک
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...
  • معصومه صادقی
  • مطلب جدید کجاس؟
    پاسخ:
    سلام دوستم
    و خوش آمدید

    همینجــــــــاســـــ :-)
    سلام.
    پست قشنگی بود...

    +سال نو مبارک....ان شاءالله سال خوبی داشته باشید...
    پاسخ:
    سلام دوستم
    خوش آمدید

    خوشحالم که خوشتون اومده

    + ممنون، همچنین برای شما...
    سلام 
    بابت تبریک عید ممنون 
    عید خودت هم مبارک 
    یه کم صبور باشیم و البته طالب بهار هم می آید 
    پاسخ:
    سلام دوستم
    خوش آمدید

    خواهش می کنم، ممنون

    به امید خدا...
  • معصومه صادقی
  • :)
    پاسخ:
    :-)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • لایک
    پاسخ:
    سلام دوستم

    خوش اومدید

    ممنون
    جمله های زیبایی بودن ممنون
    پاسخ:
    سلام دوستم

    خوش اومدید

    خوشحالم که خوشتون اومده...
    سلام:بهار اینجام گل ونسرین نیاورد:))

    سال خوبی رو بسازین

    عیدتون مبارک

    براتون بهترینها رو آرزومندم شاد و سلامت باشین


    پاسخ:
    سلام دوستم

    به امید خدا

    عید شما هم مبارک

    امیدوارم امسال تک تک رویاهاتونو لمس کنید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">