از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست...؟!

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست....؟

 

سخن عکس:

 

من روزگار غربتم را دوست دارم

این حس و حال و حالتم را دوست دارم

یک عکس کوچک توی جیب کیف پولم

تنهاترین هم صحبتم را دوست دارم

 

سید تقی سیدی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

درِ گوشی:

 

بدون من هواسرده

الان گرمی نمی فهمی

 

رضا تاج آبادی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

گرگ سیاه چشم تو دل را درید و رفت

جان داد فجیع دلم را ندید و رفت

 

زهرا سادات ضرابی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

دو بیتی:

 

ای شیخ، ندانسته نکن تکفیرم

این لکه اگر پاک شود می میرم

او رفت و فقط جای رژش مانده به جا

چندی ست جبیره ای وضو می گیرم

 

مهدی ذوالقدر

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

اگر نفس هم از این پس به من امان بدهد/ و یا ستاره به شب نور بی کران بدهد/ ولی بدان که محال است بعد رفتن تو/ زمانه روی خوشش را به من نشان بدهد/ کجای قسمت من این نوشته شد که خدا/ هر آنچه خواسته بودم به دیگران بدهد/ نمی شود که جهان برخلاف عادت خود/ به آنکه بال نداده ست، آسمان بدهد/ روا نبود ببینی که کورم و دستت/ مسیر را به کس دیگری نشان بدهد/ هنوز چشم به راهم مگر به معجزه ای/ لبت دوباره به این خاک مرده جان بدهد

 

فرخ حاجی علی

 

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

 

ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم

هر جا که پا میزارم تو رو اونجا می بینم


اردلان سرفراز

 

 

پیشنهاد آهنگ

 

 

دستای تو - داریوش اقبالی

 

 

دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

خسته ام
بخاطر تمام دوستت دارم هایی
که بعد از رفتنت
از چشم های چکید

سبحان فدایی راد

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از سعدی

نظرات  (۷)

مطالب بسیار با احساس و جالب هستند.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...

همچنین...
سلام
جالبه
فقط یه مقدار عجیبه
:)
گرما رسید و دست های تو گرم شد
دیگر برای گرمی تو فکر یار رفت
این تک بیت از یکی از شعرامه
بعد از خوندن این مطلب بلندتون که هر روز آپدیت میشه یاد این بیتم افتادم
:)

پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده
فقط چی یه مقدار عجیبه؟؟!! :-O

ممنون از تک بیتتون
اینجا خونه ی خودتونه...
ممنون

بله :)
البته منظورم از اسم وب "عاشقانه ها" هستش :)
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

بله متوجه شدم
ممنون از شما...
سلـام :)

خوش اومدین به وب خودتون..
ممنون از حضورتون :)

+
اسم وبتون اسم یکی از آلبوم های "خواجه امیری" هستش:)
یا شایدم اسم آلبوم ایشون ، هم نامِ اسم وب شماست :))
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خواهش دارم...

واقعا؟
چه جالب نمی دونستم...

خوشحالم وبلاگ شما رو پیدا کردم.

پیوند می کنم

موفق باشید

پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

اینجا متعلق به شماست
خوشحالم که خوشتون اومده
باعث افتخاره و ممنون از لطفتون...

واااااااااااای عجب شعرایی...چند تاشون حرف دلم بودن!ممنون بابت جمع آوریشون!
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده
خواهش دارم
عاشق باشید...
سلام دنبال شدید 
پاسخ:
سلام دوستم

ممنونم از حضور و لطفتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">