از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخن عکس:

 

بهار آمده اما هوا هوای تو نیست / مرا ببخش اگر این غزل برای تو نیست / به شوق شال و کلاه تو برف می آمد / و سال هاست در این کوچه رد پای تو نیست / نسیم با هوس رخت های روی طناب / به رقص آمده و دامن رهای تو نیست / کنار این همه مهمان چقدر تنهایم / میان این همه ناخوانده کفش های تو نیست / به دل نگیر اگر این روزها کمی دو دلم / دلی کلافه که جای تو هست و جای تو نیست / به شیشه می خورد انگشت های باران، آه / شبیه در زدن تو، ولی صدای تو نیست / تو نیستی دل این چتر وا نخواهد شد / غمی ست باران، وقتی، هوا هوای تو نیست

 

اصغر معاذی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

در گوشی:

 

من از خدا که تو را آفرید، ممنونم / از آن که روح به جسمت دمید، ممنونم / از آن که مثل بت کوچکی تراشت داد / از آن که طرح تنت را کشید، ممنونم / تو راه میروی اندام شهر می لرزد / من از تمام درختان بید، ممنونم / در این غروب، در این روزهای تنهایی / از این که عشق به دادم رسید، ممنوم / چقدر خوب و قشنگی چقدر زیبایی / من از خدا که تو را آفرید ممنونم

 

فرامرز عرب عامری

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

تمامی کلماتم به گریه می افتند

دقایق " تو کی از راه می رسی " چه بدند

 

محمدسعید میرزایی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دو بیتی:

 

چقدر دست تو با دست من محبت کرد

و انحنای لبت بوسه را رعایت کرد

من از تو با شب و باران و بیشه ها گفتم

و هر که از تو شنید از بهار صحبت کرد

 

سیامک بهرام پرور

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

تو که راهی شدی نمی دانی، معنی بی قرار یعنی چه / مثل یک ماهواره تنها، گم شدن در مدار یعنی چه / حمله لشکر غزل دیدی؟ امشب از حس شعر لبریزم / غرق آرامشی نمی فهمی، لحظه انفجار یعنی چه / می روی سمت یک فراموشی، چمدانی گرفته ای در دست / شاعری بی قرار می فهمد، سوت تلخ قطار یعنی چه / با صدای رسا که می خندی، بنده مسول خنده ها هستم / بی خیالی تو و نمی فهمی، شانه زیر بار یعنی چه / دل من را زدی به دریاها، دل دریا ندیده ترسو / چشم دریایی ات به من فهماند، آبی بی گدار یعنی چه / مدتی می شود پر از دردم، مثل یک سال پیش حال خودت / تو خودت هم که خوب می دانی، قرص، روزی، دو سه بار یعنی چه

 

محمد شریف

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

نارِد ز یادُم اون لحظه وانی که با تو بودُم
آتش عشق تو دامنی زد به تار و پودُم

 

حسن کریمی

 

پیشنهاد آهنگ

فصل بهار - زنده یاد ناصر عبداللهی ( فاتحه )

 

 


دریافت

 

 

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

 

 

سپید:

 

 

صدای تو در من

صدای دریاست

در گوش ماهی

با من حرف بزن

شاید

هنوز نرفته باشی

شاید

هنوز نمرده باشم

 

زهره میرشکار

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست حافظ شیرازی

 

+ پ.ن: دوستان و همراهان عزیز ضمن عرض سلام و تبریک سال نو، بعد از مدتی که وبلاگ نویسی رو رها کرده بودم تصمیم به بازگشت گرفتم و متاسفانه به دلیل شوربختی و البته فراموشی نام کاربری امکان ورود نداشتم و حالا که به یمن این روزهای بهاری و با تلاش های زیاد و کمک چند تن از دوستان خوب تونستم نام کاربریم رو اصطلاحا باز پس بگیرم و باز هم وارد بشم و براتون پست بزارم به اطلاعتون میرسونم که به امید خدا و با همراهی همیشگی شما تصمیم به ادامه راه دارم که هیچ چیز جای وبلاگ نویسی را برای من نمی گیرد...

 

+ پ.ن: با آرزوی سالی لبریز از لبخندها، رسیدن ها، سلامتی و آرامش برای یکایک ایرانیان نازنین در گوشه گوشه دنیا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">