از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

از آن دمی که ز چشمم برفت رود عزیز...

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

سخن عکس:

 

وای از آن لحظه که کارت به نگاهی بکشد

کار و بارت به غم چشم سیاهی بکشد

گفته بودند که سیگار مضر است ولی

هر که عاشق شده رسم است که گاهی بکشد

 

امیر نظام دوست

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

در ِ گوشی:

 

فنجان سرد ِ قهوه و دریا ... تو نیستی / شب گریه و سکوت و تقلا ... تو نیستی / یک جفت کفش، قرمز و غمگین کنار در / یک پیراهن سفید سراپا ... تو نیستی / شرمنده کرد دامن خیست به روی بند / پیراهن اتو شده ام را ... تو نیستی / هر شب به تختخواب سرک می کشد تنت / آن پیکر خیالی و زیبا ... تو نیستی / سیگار، فکر، درد، غزل، روزهای خوب / آواز، بوسه، پنجره، لیلا ... تو نیستی / گویی هزار سال از این خانه رفته است / خورشید، عشق، عاطفه، گرما ... تو نیستی / من پا به پای بغض زمین گریه می کنم / هر روز تا همیشه ی فردا ... تو نیستی / حالا سکوت سهم من از با تو بودن است / محتاج یک ترانه گلپا ... تو نیستی / دیگر به این نتیجه رسیدم جهنم است / خانه، حیاط ، کوچه و هرجا تو نیستی / یک میخ پشت حافظه، یک قاب کج شده / تصویر ما دو تاست که حالا تو نیستی

 

صوفی صابری

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

تک بیت:

 

دل ِ  تنگ مرا با دکمه پیراهنت وا کن

رها کن از غم سنجاق موهای شـَـلالی* را

 

اصغر معاذی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

دو بیتی:

 

بر بالشی از خاطره بگذار سرت را

شاید که فراموش کنی دور و برت را

من ماهی دلتنگ و تو ماه لب دریا

می بوسم از این فاصله قرص قمرت را

 

ناصر حامدی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

شکوه نمی کنم ولی:

 

چگونه جان ندهد عاشقی که دلتنگ است / کسی که با غم دوری مدام در جنگ است / چگونه دق نکند عاشقی که می داند / مسیر رفتن تا او هزار فرسنگ است / خبر دهید به لیلا جنون مجنون را / که نبض عاشق بیچاره ناهماهنگ است / خبر دهید به شیرین که مُرد فرهادش / خبر دهید که عاشق، شهید در جنگ است / چگونه زنده بماند چگونه دق نکند / چگونه جان ندهد عاشقی که دلتنگ است

 

فرزاد نظافتی

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

ترانه:

 

همه چی داره دوباره تو رو یاد من میاره

مگه میشه تو نباشی و نم بارون بباره

 

پیشنهاد آهنگ

معجزه اینه - امین رستمی

 


دریافت

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

سپید:

 

چیزی از حجم دلتنگی من

برای تو نمی کاهد

دانستن اینکه

اگر کلاهت هم به کوچه های یاد من بیافتد

برای برداشتنش

باز نمی گردی

 

سبحان فدایی راد

 

______________________عاشقانه ها______________________

 

+ عنوان پست از حافظ

 

+ " شلالی " : به معنای آبشار و در لفظ عامه موی لَخت را اصطلاحا " شلال " گویند.

نظرات  (۳)

باز هم در نگاه خاموشم
قصه های نگفته ای دارم
باز هم چون به تن کنم جامه
فتنه های نهفته ای دارم..
فرخزاد

ترانه خیلی زیبا بود.. ممنون :)
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


اگر از شهد آتشین لب من

جرعه ای نوش کرد و شد سرمست

حسرتم نیست زآنکه این لب را

بوسه های نداده بسیار است


خوشحالم که خوشتون اومده...


سلام:آهنگش خیلی قشنگه کلا صدای امین رستمی رو دوس دارم

شعرای انتخابیتون عالیه  مثل همیشه بهتون آفرین میگم

فقط سخن عکسو نمی پسندم




پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


خوشحالم که خوشتون اومده
ممنون از لطف و محبتتون


به محض ِ خوانش قطعه زیبا و قوی تر حتما جایگزین میشود...
پست قشنگیه...
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


خوشحالم که خوشتون اومده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">