از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

از عشق بگو با من

اشعار عاشقانه

آخرین نظرات

رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


سخن ِ عکس:


چگونه بی خبری از جهان جانکاهم / نمی رسند مگر نامه های گهگاهم / خیال من به تو قد می دهد همین کافیست / نمی رسد به تو وقتی که دست کوتاهم / غروب، تازه طلوع غم غریبان است / چه دیر با شب من آشنا شدی ماهم / فقط نه اینکه دل من گرفته می بارم / گرفته بی تو دل ابرهای دنیا هم / من و تو ساکن یک پیله بوده ایم اما / بدل شدی تو به فریاد، من هنوز آهم / زیادی از سر من چون نخواستم جز این / مرا ببخش اگر از تو کم نمی خواهم


امیر اکبرزاده


______________________عاشقانه ها______________________


در ِ گوشی:


نم باران، لب دریا، غم تو، تنگ غروب

دل من تنگ تو شد، کاش که پیدا بشوی


احسان نصری


______________________عاشقانه ها______________________


تک بیت:


روی پیشانی ام سیاه شده

دستمال ِ سپید ِ مرطوبم

دارم از دست می روم اما

نگرانم نباش، من خوبم


یاسر قنبرلو


_________________عاشقانه ها______________________


دو بیتی:


حالا که عشق در دل من جان گرفته است

با قهر تو معاشقه پایان گرفته است

این روزگار، آمدنت را چه سخت کرد

هنگام رفتنت شده آسان گرفته است


مرتضی قلی زاده بابک


______________________عاشقانه ها______________________


شکوه نمی کنم ولی:

سرفه می کردم نه از دود و دم و حساسیت
با هوای رفتنت شش های من سازش نداشت

امید احسان زاده

______________________عاشقانه ها______________________


ترانه:


به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لب هایم

هرچه از طمع لب سرخ تو دل کند نشد


فاضل نظری


پیشنهاد آهنگ

خداحافظی تلخ - محسن چاوشی



دریافت


______________________عاشقانه ها______________________


سپید:


من مانده ام

پس از باران

دشت های خیس

خاک نم خورده بیابان

عطر بهاران

تو اما

ابر ِ رهگذری

دست کشیده ای از

ماندن ها


نیلوفر ثانی


______________________عاشقانه ها______________________


+ عنوان پست از هما میرافشار

نظرات  (۷)

توی این دنیای امروزی فقط حرفای اونه که ادمو آرومترازقیل میکنه....
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

همینطوره...
سلام.
+++
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...
سلام: مثل همیشه بیست

موفق باشید
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

شما هستید که بیستیم...
چقد خوب بود این !!! 

پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


خوشحالم که خوشتون اومده...
دست کشیده ای از ماندن ها .........................
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

و چه سخت است
نوشتن از نانوشته ها...

شاعر تو را دید و غم خود باز یادش رفت

شعر کبوتر با کبوتر.. باز یادش رفت

 پرواز گیسوی رهایت را کبوتر دید

شرمنده شد از کار خود.. پرواز یادش رفت...

محسن شیخی

پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید


چشمان تو مانند دریایی جدا از هم
موسی تو را وقتی که دید اعجاز یادش رفت
عطر تنت خوشبو تر از باغ ارم حافظ
با عطر تو مجنون شد و شیراز یادش رفت
حتی بنان...
عالی بودم برای این پست کمه😍😘
پاسخ:
سلام دوستم
و خوش آمدید

خوشحالم که خوشتون اومده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">